Licht alcoholisch drankenmerk
Financiële gegevens
Bedrijfsprofiel
Target is een Belgisch merk dat zich richt op de snelgroeiende categorie van lichte alcoholische dranken. Het merk combineert een modern imago en een scherp gepositioneerde propositie.
Wat maakt Target uniek
• Productformule: elke variant bevat slechts circa 63 kcal en geen suikers. wat het merk aantrekkelijk maakt voor gezondheids-bewuste consumenten.
• Locatie & productie: de volledige productie vindt plaats in België.
• Positionering: het merk definieert zichzelf als alternatief voor klassiek alcoholgebruik (“bier, wijn, cava”)
Marktkansen
• De opkomst van lichte alcoholische dranken. In de benelux gaat verkoop van bier elk jaar achteruit vooral bij jongeren. Target heeft al een duidelijke niche-positie.
• Mogelijke uitbreidingsroutes: nieuwe smaken, grotere distributiekanalen (supermarkten, horeca, export)
Reden van verkoop
De huidige eigenaren hebben meerdere bedrijven en kunnen spijtig genoeg te weinig tijd besteden aan Target. De huidige eigenaren zijn dus op zoek achter een persoon die zijn schouders onder dit merk kan zetten en zo het merk kan uitbouwen.
- Locatie
- , , Oost-Vlaanderen
- Rechtsvorm
- Vennootschap
- Type klant
- B2B, B2C
- Actief sinds
- 2020
- Vastgoed inbegrepen
- Nee
- Disclaimer
- Overnamemarkt is niet verantwoordelijk voor de inhoud. Controleer op correctheid en volledigheid.