Ga naar de inhoud
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.
Terug naar resultaten

Start-up lanceert gezond drinkklaar ontbijt

Een recente studie van de EU toont aan dat één op drie van de Europeanen niet ontbijt wegens 'tijdsgebrek' of langer te willen slapen, de noodzaak aan een eenvoudig en gezond ontbijt is dus hoog. We zijn een jonge start-up die als antwoord op dat probleem een drinkklaar ontbijt op de markt hebben gebracht.

Goodmorning is een volwaardig ontbijt bestaande uit 400 plant-based kCal met 26 vitaminen en mineralen. Recent hebben we Nutri-Score A behaald en zijn we ook onderdeel van KBC Start-It. Gelanceerd op 1/6/2019 brengen we Goodmorning aan de man in België, Nederland en Frankrijk via D2C (Onze webshop). 

We zijn volop, aan de hand van feedback, bezig met een V2 van Goodmorning te ontwikkelen met betere (en nieuwe) smaken, lichte nutritionele upgrade en repackaging. Aanvullend op dit gegeven willen we nieuwe distributiemodellen testen, met focus op tankstations en retail.

De ready-to-drink meal replacements an sich is nog een relatief jonge markt met enorm (groeiend) potentieel wat ons in zekere zin in de pionierspositie plaatst. Aangezien het starten van een nieuw product en cosumentenmerk een stevige investering vraagt, zijn we gestart met een degelijke liquide (+300k€) maar zoeken we een bijkomende investering zoals hierboven aangehaald.

Neem gerust contact met ons op om hier uitgebreider op in te gaan.

Reden voor verkoop Doorontwikkeling product en markt
Prijsindicatie € 300 000,00
Inbegrepen/belangrijk ! 25%
Oprichtingsjaar 2019
Sector Distributie
Contacteer aanbieder